پرنده در قفس
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 

 


مهیار رحیمی

 

 

 


پای امید ما همه جا می خورد به سنگ

سریست در مجادله سنگ و پای لنگ


مهیار رحیمی

 

 


پس از اینم عوض اشک دل آید بیرون

آب چون کم شود از چشمه گل آید بیرون



مهیار رحیمی

 

 


 پروانه نیستم که به یک شعله جان دهم

شمعم که جان گدازم و دودی نیاورم  


مهیار رحیمی

 

 

 پروانه صفت دور جهان گردیدم

نا مردم اگر مرد در عالم دیدم


مهیار رحیمی

 


پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من

ترسم صداي شب پرت از خواب بيدارش کند


مهیار رحیمی

 



پروانه صفت چشم به تو دوخته بودم

آنگه که خبر دار شدم سوخته بودم


مهیار رحیمی



پرسیدم:از هلال ماه، چراقامتت خم است؟

آهی كشید و گفت:كه ماه محرم است

گفتم: كه چیست محرم؟به ناله گفت:

ماه عزای اشرف اولاد آدم است


مهیار رحیمی

 




پرنده در قفس معني ندارد

که کار عاشقان يعني ندارد

اگر در اين قفس از غم بميرد

بر اين کارش کسي طعني ندارد


مهیار رحیمی

 




پيداست هنوز شقايق نشدي

زنداني زندان دقايق نشدي

وقتي که مرا از دل خود مي راني

يعني که تو هيچ وقت عاشق نشدي


مهیار رحیمی

 



پرده مردم دريدن عيب خود بنمودن است

عيب خود مي‌پوشد از چشم خلايق عيب‌پوش



مهیار رحیمی

 




پاي در زنجير پيش دوستان

به که با بيگانگان در بوستان


مهیار رحیمی

 



پاي ما عاشقان اگر لنگ است

دل دريا يمان اگر تنگ است

به خدا هيچ کس مقصر نيست

ناخدا با خدا هماهنگ است



مهیار رحیمی


پرواز من به بال و پر توست ، زینهار

مشکن مرا که می شکنی بال خویش را




مهیار رحیمی

 



پدرم  گفت و چه خوش گفت که در مکتب عشق

هر کسی لایق آن نیست که بر دار شود





مهیار رحیمی

 


نظرات شما عزیزان:

Laleh
ساعت23:28---26 آذر 1391
خيلى دلنشين بودند
پاسخ:ممنونم دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: